Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Positioning & Marketing

Αναρωτιέμαι αν όλοι αυτοί οι θεωρητικοί (Οικονομολόγοι, μάνατζερ) του ΣΥΡΙΖΑ και οι Κρατιστές που τους υποστηρίζουν γνωρίζουν πως τοποθετείται μία εταιρία ή μία γκάμα προϊόντων στην αγορά.
Η εισαγωγή (penetration) γίνεται με μεθόδους που ξαφνιάζουν ευχάριστα τον καταναλωτή, του δημιουργούν προσδοκία, του αυξάνουν το συναίσθημα. 
Κυριαρχούν οι χαμηλές τιμές, οι εκπτώσεις (πάντα μιλούμε για νέα προϊόντα ευρείας και διαρκούς κατανάλωσης). 
Δεν υπάρχει επιστήμονας με ΜΒΑ που να μην γνωρίζει αυτές τις αλήθειες.
Η ίδια μέθοδος πρέπει να επικρατεί και με τις ιδιωτικοποιήσεις και τις πωλήσεις γενικώς επιχειρήσεων (δεν αναφέρομαι στις υποδομές).
Πουλώντας ένα οικόπεδο, δίνοντας την χρήση κάποιων λιμανιών ή αεροδρομίων, αυξάνονται τζίροι και απασχόληση.
Αυτά μαζί με το όποιο αρχικό όφελος και τις συνέργειες που προκύπτουν πάντα, δημιουργούν τη συνολική αξία που ωφελείται το Κράτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου