Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Ηγεσία και Αποτελεσματικότητα

Ηγεσία και Αποτελεσματικότητα.


Τέθηκε σε μια ανάρτηση μου, θέμα επιτυχιών του Σαμαρά, αν και ο ίδιος δεν είχα κάνει καμιά νύξη. Δίνω εδώ την απάντηση που έγραψα. (την στιχομυθία μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα μου):

Θεωρώ προβοκατόρικο το ερώτημα γιατί δεν υπάρχει η λέξη επιτυχία ή έστω θετική κριτική απο κανένα σε όλες τις αναρτήσεις. Δεν αντιλαμβάνομαι το νόημα της ερώτησης, ως προς την ανάρτ...ηση μου. Επειδή όμως έχω άποψη και πάντα σηκώνω και το γάντι άλλων, ως επιχειρηματίας μηχανικός θα πω το εξής, σχετικά με την παρούσα πολιτική κατάσταση: Πριν από 1 1/2 χρόνο (μέχρι τον Παπαδήμο) ξύναμε τον πάτο, είχαμε κάνει τρύπα, είχαμε όχι απλώς πτωχεύσει αλλά και για τα "σίδερα". Οι δρόμοι ήταν δύο: ή παμε με την λογική των δανειστών για να κερδίσουμε χρόνο, να κάνουμε κάποιες απαραίτητες αλλαγές, να αλλάξουμε οι ίδιοι νοοτροπία και κουλτούρα ή να πηγαίναμε σε άτακτη χρεοκοπία. Αυτό κατά την άποψη μου θα σήμαινε Εμφύλιο πόλεμο και ταυτόχρονα πλιάτσικο απο τους ξένους φίλους και δανειστές. Αν λοιπόν πάρουμε ως οριακό σημείο το χρονικό εκείνο διάστημα, ΝΑΙ έχουμε κάνει τεράστια βήματα και επιτυχίες.!!!! Ένα ατύχημα μπορεί όμως όλα αυτά να τα πάει πάλι στο μηδέν. Υπάρχουν Ηλίθιοι που νομίζουν ότι αυτή η αντιστροφή των πραγμάτων μπορεί να διατηρηθεί απο άλλες δυνάμεις. Κατέχοντας κάποια πράγματα Ηγεσίας, θα πω ότι η Ηγεσία δεν αντιγράφεται....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου